جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج گفت: یکی از پدیده‌های شگفت‌انگیز انقلاب اسلامی بسیج است که از یادگارهای معمار کبیر انقلاب اسلامی است که با نگاه نافذ خودشان برای کشور به یادگار گذاشتند.

بسیج از پدیده‌های شگفت‌انگیز انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام کریم سرافراز جانشین نمایندگی ولی فقیه در بسیج در خصوص هفته بسیج اظهار داشت: سال‌روز تشکیل بسیج مستضعفین یادآور خاطره پرشکوه مجاهدانی است که در ۸ سال دفاع مقدس زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و توأم با شجاعت و رشادت را ترسیم نمودند.

وی افزود: بسیج به معنای حضور بهترین، با نشاط‌ترین و مؤمن‌ترین نیروی‌های ملت در میدان‌هایی است که برای منافع ملی و برای اهداف بلند و والا کشور به آنان نیاز داریم. بسیج مجموعه‌ای از انسان‌های پاک، فداکار و آماده‌ترین جوانان کشور در راه اهداف عالی و سعادت این کشور است؛ مجموعه‌ای که دشمن را ناراحت و بیمناک و در عین حال دوستان را امیدوار می‌کند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در بسیج تاکید کرد: یکی از برکات و پدیده‌های شگفت‌انگیز انقلاب اسلامی بسیج است. بسیج یکی از یادگارهای امام بزرگوار و معمار کبیر انقلاب اسلامی است که با نگاه نافذ خودشان و با تدبیر و حکمت برای کشور به یادگار گذاشتند.

بسیج عامل ماندگاری انقلاب اسلامی بعد از ولایت است

حجت الاسلام سرافراز در ادامه اذعان داشت: بسیج یک حرکت عمیق اسلامی است که اگر آن همه تلاش مخلصانه رزمندگان و بسیجیان در سال‌های جنگ تحمیلی نبود، امروز از نظام اسلامی اثری نبود. هر چه که از عمر بسیج می‌گذرد ما به این واقعیت بیشتر پی می‌بریم که عامل ماندگاری انقلاب اسلامی بعد از ولایت، بسیج است. در گذر زمان و اتفاقات مختلف جایگاه بسیج بیشتر مورد توجه قرار گرفت و در صحنه‌های گوناگون همیشه حاضر بوده است. در حقیقت بسیج هیچ معادلی ندارد؛ ۴۵ سال انقلاب اسلامی با انواع تهاجم‌ها و فتنه‌ها مواجهه شده، اما نه تنها این انقلاب آسیب ندیده بلکه به پیش هم حرکت کرده است و این قطعاً از عنایات الهی، رهبری بی‌نظیر امام خامنه‌ای عزیز و بسیج است که عامل ماندگاری و پیشرفت انقلاب بوده است.

وی خاطر نشان کرد: بزرگترین و ماندگارترین کارها در این نظام کارهایی است که بسیج انجام داده است. امام خمینی (ره) در خصوص تشکیل بسیج فرمودند، تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی یقیناً از برکات خداوند بود که به ملت عزیز ایران ارزانی شد و بسیاری از پیشرفت‌های این نظام در عرصه‌های مختلف مدیون تفکر و عملی بسیجی است، لذا ما می‌بینیم در هر جا که تفکر و عمل بسیجی هست ما در آنجا موفقیت‌ها را می‌بینیم.

تفکر بسیجی همان مدل مقاومت تا رسیدن به اهداف مقدس است

حجت الاسلام سرافراز گفت: بسیجی اگرچه خودش اهل دنیا نیست، اما در آباد کردن دنیا بسیار فعال است و ما با تفکر بسیجی در طول ۴۵ سال گذشته توانستیم در مقابل بزرگترین قدرت‌های دنیا ایستادگی کنیم و قطعاً مدل تفکر و عمل بسیجی همان مدل مقاومت و ایستادگی تا رسیدن به اهداف مقدس است.

وی با اشاره به جنگ غزه تصریح کرد: امروز هم اگر می‌بینید گروه کوچکی به نام حماس و مقاومت در غزه اینگونه مقابل یک رژیم که مدعی ابرقدرت بودن است، می‌ایستد و آنها را به استیصال می‌کشد، حاصل تفکر و عمل بسیجی است که الهام گرفته از بسیج انقلاب اسلامی است.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.